Privacy beleid
Dit is de website van: CARROS magazine, een uitgave van de Van Munster Media Groep Ons vestigingsadres is: Kerkenbos 1224 A, 6546 BE Nijmegen Ons postadres is: Postbus 6684, 6503 GD Nijmegen Ons Inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel is: 27316111 Ons B.T.W.-nummer is: 8192.12.945.B.01
Bij elk bezoek aan onze website herkent onze webserver automatisch alleen uw domeinnaam en niet uw e-mailadres.
De informatie wordt alleen intern gebruikt en niet doorgegeven aan andere organisaties voor commerciële doeleinden.
Op deze site gebruiken we cookies (een cookie is een klein bestand dat verstuurd wordt door een Internetserver en dat zich op de vaste schijf van uw computer installeert, dit bestand houdt de sporen bij van de bezochte website en bevat een aantal gegevens over dit bezoek). Hierbij maken wij gebruik van functionele cookies om te zorgen dat de website zo goed mogelijk werkt. Daarnaast maken wij gebruik van cookies voor Google Analytics, maar blijven deze gegevens in eigen beheer en worden dus niet doorgestuurd naar derden of Google zelf. Hierbij worden tevens geen persoonsgegevens opgeslagen.
Sommige gegevens (n.a.w.) hebben wij nodig om u van dienst te kunnen zijn zoals het toesturen van uw eventuele bestelling. Als wij uw gegevens overdragen of ontvangen op onze website, gebruiken wij altijd de coderingstechnologieën die erkend worden als gangbare standaarden binnen de IT-sector.
Als wij bepaalde kritieke informatie ontvangen of overdragen, zoals bijvoorbeeld financiële informatie of gezondheidsinformatie, gebruiken wij een beveiligde server.
Wij hebben de nodige veiligheidsmaatregelen ingevoerd om het verlies, het onrechtmatig gebruik of de wijziging te voorkomen van informatie die wij ontvangen op onze site.
De Van Munster Media Groep, uitgever van deze website, vindt het belangrijk om de privacy van de websitebezoekers te waarborgen. Wanneer u gebruik maakt van de webformulieren van de Van Munster Media Groep is het noodzakelijk dat u een aantal persoonlijke gegevens opgeeft. De Van Munster Media Groep zal zorgvuldig met deze gegevens omgaan. Dit betekent dat de gegevens niet aan derden worden verstrekt.
Andere gegevens die door het bezoekgedrag aan de site te meten zijn, worden uitsluitend anoniem verwerkt en gebruikt om de inrichting van de website te optimaliseren.
Voor vragen en/of opmerking kunt u te allen tijde mailen naar info@vanmunstermedia.nl.
Uw mail zal met alle zorgvuldigheid behandeld worden.
Hoe neemt u contact met ons op in verband met ons privacybeleid ? Als u wenst te reageren op ons privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen.
- Per telefoon: 024 3738505
- Per brief: zie het postadres bovenaan.
Volg @CARROS.CARSMAGAZINE voor de vetste auto content, nieuwtjes en meer

In the Japanese cinematic industry, Godzilla is a legendary creature that rises from the waters and enters the cities, spreading terror and destruction. ? A cult creature that is associated with a dynasty of cars that are, in the same way, as scary as legendary. And this, my friends, is one of the rarest among Nissan’s “creatures”: the Nismo GTR R33 400R. Produced only in 44 units, it was a real threat to the automotive industry given its ferocity. The cause of all this chaos was, in the first place, the engine: the magnificent RB26 was replaced with a prodigious version developed for GT-1 class use, the 2.7l RB-X GT2 which developed 400hp and 469nm of torque. This engine was capable of pushing the 400R over 315km/h (195mph), with a 0-100 (0-60) in less than 4 seconds. But the good news doesn’t end here... 5-speed manual gearbox, aero body kit, sporty 18-inch wheels and of course that sweet, sweet straight-6 growl that only few cars have. ? @kenmsaito

De wekelijkse meditatie word geleid door @jdd_ch als hij ''off the grid'' gaat in de Hesketh uit 1974. Je kijkt naar James Hunt tijdens de 2021 Monaco Historic GP. Doe je koptelefoon op en sluit je ogen ?

The 4.6 HSE, also known as P38A, was the second generation Range Rover, almost a quarter of a century after its debut. That meant that now we were in the 90s, and the concept of SUV had dramatically changed. People didn’t put off-road capabilities at the first place, instead they asked for luxury and comfort. During the design stage, several firms were contacted, and Bertone even made a full scale model, but at the end they opted for the classic British style, rightfully so. The 4.6 HSE gave exactly that (the HSE stands for “High Specification Equipment”), for instance it had an advanced, yet very troublesome, air suspension system, powered by the 4.6L V8, that would produce 225 hp and 280 ft-lb of torque. On the inside, it was basically a living room, so much in fact that in 1996 debuted the possibility of ordering one with a television and video system with VHS player. It was without a doubt the best off-roader in the world at the time of its debut, although unfortunately its cutting-edge electronics had plenty of faults, but it helped set the bar of what a luxury SUV should be. ? @iamted7

The most powerful Ford GT ever. #ford #fordgt #fordgt2020 #innovation #647 #race #lemans