Overslaan en ga direct naar de inhoud
Socials

Rolls-Royce in ‘black tie’

Ook een merk als Rolls-Royce is continu op zoek naar nieuwe doelgroepen. Met het nieuwe Black Badge wil het de ‘young, self-empowered, self-confident rule-breakers’ aanspreken. De jongeling die zelf wel bepaald wat goed voor hem is, dus. En dat moet een pikzwarte Ghost of Wraith zijn. Bij de Black Badge-uitvoeringen van de Ghost en Wraith draait het natuurlijk om de kleur zwart. Dat is dan geen huis-tuin-en-keuken zwart maar ‘het diepste en donkerste zwart dat ooit gebruikt is’, aldus Rolls-Royce. Dat geldt voor de carrosseriekleur en voor de dakhemel in het interieur, maar ook de The Spirit of Ecstasy moet het ontgelden. Accenten in donkerchroom en koolstofvezel wielen maken de Black Badges af. De lekker duistere Black Badge-modellen krijgen bovendien een villeiner karakter mee in de vorm van meer pit onder de motorkap. De 6,6-liter V12 krijgt er 40 pk bij en de krachtbron reageert sneller op het gaspedaal. De remschijven voor krijgen een iets grotere diameter. Een echte auto voor mannen met een stevig ego.

Cookieverklaring

Onze website maakt gebruik van cookies. Meer hierover kun je lezen in ons privacybeleid.