strictly cars with character

Audi speelt in op Amerikaanse debatnacht

26 september 2016
Trump vs Clinton. Donald vs Hillary. Amerika smult vannacht van het eerste debat tussen beide presidentskandidaten. Audi speelt handig in op de naar verwachting 100 miljoen kijkers met een spetterende tv-commercial genaamd ‘Duel’. Tijdens de pauzes van de jaarlijkse Superbowl pakt menig automerk uit met gelikte tv-commercials.  Zo zagen we de laatste jaren pareltjes van speelfilmkwaliteit voorbij komen van onder meer Maserati en Chrysler. De reclamezendtijd rondom de finale van het American Football seizoen is zo gewild vanwege de vele miljoenen kijkers. Die worden er vannacht ook verwacht bij het eerste debat tussen de Amerikaanse presidentskandidaten Donald Trump en Hillary Clinton. Vooral het optreden van Trump belooft een spektakel te worden dat naar schatting honderd miljoen Amerikanen niet willen missen. Als dat aantal tv-kijkers daadwerkelijk inschakelt, komt het verkiezingsdebat met stip in de top-10 van meestbekeken programma’s op de Amerikaanse televisie ooit. Wellicht verslaat het zelfs een aflevering van comedy-serie MASH die met honderd miljoen kijkers de lijst aanvoert. In 1980 kon een debat tussen Ronald Reagan en Jimmy Carter rekenen op tachtig miljoen kijkers; een record.

Knipoog

Audi heeft voor de komende drie debatten reclamezendtijd ingekocht. Ze wil 't het recordpubliek bij de kladden grijpen met een tv-commercial - in omgekeerde volgorde - vol actie. Daarin vechten twee valet-parking portiers om de sleutel van de nieuwe Audi RS7, zo blijkt.  De boodschap: “mooie dingen zijn waard om te vechten....kies de volgende bestuurder met verstand”; een duidelijke knipoog naar de aankomende verkiezingen. [embed]https://www.youtube.com/watch?v=Dir0cOFmrOM[/embed]  

Volg @CARROS.CARSMAGAZINE voor de vetste auto content, nieuwtjes en meer