Home » #1-2021
Rijden in een Donkervoort – het maakt niet uit welke – is altijd een intense ervaring. Daarom besloot Thomas Bangma om met de JD70 maar eens af te ...
Polestar was voor Volvo jarenlang wat AMG was voor Mercedes-Benz en M voor BMW: het sportieve label. Maar tegenwoordig is dat anders. Polestar is nu, naast Volvo, een ...
De Maserati Merak is een van de fijnste Italiaanse GT’s uit de jaren zeventig en tachtig, terwijl hij nota bene onder Frans gesternte ontwikkeld werd. Het meest gewild ...
Terwijl veel merken er nog over nadenken of ze wel een waterstofauto zouden moeten ontwikkelen, komt Toyota al met de tweede generatie van de Mirai. We spreken met ...
De nieuwe S-Klasse van Mercedes-Benz heeft het ‘m opnieuw geflikt: deze elfde generatie is weer een technologisch wonder op wielen. Toch blijkt er vooral sprake van verfijning in ...
Racen op waterstof. Dat het kan, heeft het Forze-team bewezen. Het bouwde al acht H-racers, de negende is onderweg. Technisch verschillen ze enorm van circuit-Porsches en -Ferrari’s, maar ...
Toyota blijft de waterstofauto pluggen terwijl bijna de gehele auto-industrie focust op puur elektrische modellen. Met de nieuwe Mirai stijgen de kansen, maar toch mist er iets. Toyota ...
Het is de eerste moderne, door Fiat zelf ontworpen elektrische (stads)auto en wat ons betreft meteen een schot in de roos. De Fiat 500e combineert heritage met moderniteit. ...
Meesterdesigner Peter Schreyer is, na een lange carriere in de westerse autobranche, alweer geruime tijd in dienst bij Kia. Hij was het die de nieuwe Sorento gaf wat ...
Na een minder gelukkige poging in de jaren vijftig, lanceert Volvo in het decennium erna opnieuw een sportieve coupé. Met zijn wulpse design en degelijke techniek weet de ...
De Alfa Romeo’s 1750 en 2000 Berlina golden in hun tijd als sportieve, ruime sedans met een krachtige motor en een knappe wegligging. Toch staan ze nu vaak ...